INTO Branding (+ 14 Avis clients) | Sortlist
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INTO Branding

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Munich, Allemagne
We are INTO your brand.

Cross-mediale Designagentur und Markenstrategie.
🇩🇪 Erfolgreiche Marken folgen nicht. Sie führen. Wir verbinden strategische Markenberatung mit ausgezeichneter Gestaltung. INTO Branding ist eine inhabergeführte, integrierte strategische Markenberatung und Designagentur, die visuelle Identitäten in holistische Markenerlebnisse transformiert: Real. Digital. Nachhaltig. Mit über 20 INTOs sind wir ein agiles Team aus Designern, Strategen, Naming-Spezialisten und Kommunikationsexperten. Zusammen machen wir Marken sichtbar, relevant, teilbar und vor allem erinnerungsfähig. Als etablierte Branding-Agentur zeichnet uns aus, dass wir strategische Beratung mit gestalterischer Exzellenz innerhalb eines Teams vereinen. Im Vergleich zu klassischen Designagenturen leben wir das „2Türen-Prinzip“, das uns zum einen unterscheidet und gleichzeitig unseren Kunden wirklich „end-to-end“ für alle Bereiche der Markenkommunikation bietet. In über 10 Jahren haben wir mit diesem Ansatz über 200 Branding-Projekte international umgesetzt. Unser Leistungsportfolio ist ganzheitlich – angefangen bei Design Thinking Workshops, Persona Modelling, Insight Research, Positionierungen, Go-To-Market Strategien, Employer Branding bis hin zur Konzeption von Brand Namings und Design Asset-Management für eine holistische Kommunikationsstrategie. Wir verstehen uns als Agentur-Partner im wortwörtlichen Sinne – we get jobs done. Unser Branding Prozess ist systematisch, strategisch, kreativ und pragmatisch – genau diese Kombination zusammen mit unserer langjährigen, internationalen Erfahrung macht uns und unsere Arbeit besonders.  www.intobranding.com 🇬🇧 Strong brands don’t follow. They lead. INTO Branding is where brand consultancy meets creative design. And where strategy meets beauty. INTO Branding is an independent, integrated strategic brand consultancy and design agency that transforms visual identities into holistic brand experiences: Real. Digital. Sustainable. With over 20 creatives at INTO, we are an agile team of designers, strategists, naming specialists and communications experts. We make brands visible, relevant, shareable and above all, memorable. As an established branding agency, we are characterised by the fact that we combine strategic consulting with design excellence within one team. Compared to classic design agencies, we live the "2doors principle," which distinguishes us and offers our clients truly "end-to-end" for all areas of brand communication at the same time. In over 10 years, we have implemented more than 200 branding projects internationally. Our service portfolio is holistic – from design thinking workshops, persona modelling, insight research, positioning, go-to-market strategies, employer branding to the conception of brand naming and design asset management for a holistic communication strategy. We see ourselves as an agency partner in its actual sense – we get jobs done. Our branding process is systematic, strategic, creative and pragmatic – it is precisely this combination and years of international experience that makes us and our work special.  www.intobranding.com
20 personnes dans leur équipe
Parle Allemand, Anglais, Français
48 projets dans leur portefeuille
4 collaborations commencées sur Sortlist
Travaille à distance à travers le monde
Membre Sortlist depuis 2017
Fondée en 2012
17 prix décernés
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Services

12 services offerts par INTO Branding

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À partir de

  • Description
    🇩🇪 Ein typischer Projektablauf bei INTO folgt der Form einer Sanduhr: Zunächst analysieren wir alle relevanten Faktoren auf breiter Ebene - auch zusammen mit unseren Kund:innen in gemeinsamen Workshops. Alle gewonnenen Informationen werden anschließend zugespitzt und in einer Markenplattform verdichtet, samt einzigartiger Markenidee, erlebbarer Markenstory, relevanter Markenpositionierung sowie individuellen Markenwerten, Versprechen, Mission, Vision und Purpose Statements.

    Die Markenplattform bildet die Basis für alle weiteren Schritte – wie Naming, Design und Umsetzungen aller Art. Hier geht die Marke gestalterisch, kommunikativ und operativ wieder in die Breite, für alle Zielgruppen, sämtliche Anwendungsfälle und Anlässe und alle Medien.

    🇬🇧 A typical project at INTO follows the shape of an hourglass: First we analyse all relevant factors on a broad level - also together with our clients in joint workshops. All the information gathered is then condensed into a brand platform, including a unique brand idea, a tangible brand story, relevant brand positioning and individual brand values, promises, mission, vision and purpose statements.

    The brand platform forms the basis for all further steps - such as naming, design and implementation of all kinds. This is where the brand goes back to the drawing board in terms of design, communication and operations, for all target groups, all use cases and occasions and all media.
    Compétences en Image de marque & branding (100)
    Branding WorkshopBrandingBrand PositioningNamingDesignCorporate IdentityVisual IdentityBrand StrategyBrand IdentityVisual Design+90
    Projets en Image de marque & branding (47)
    ECM  – an icon goes digital - Image de marque & branding
    Ready for future growth – Odewald KMU - Image de marque & branding
    Futureproof Branding of a Startup Center - Image de marque & branding
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Image de marque & branding
    Avis clients en Image de marque & branding (7)
    Aicha Seifelislam
    Toni Mateus da Silva
    Stpehan Kuhnert
    Lars Christian Fredenlund
    Clients en Image de marque & branding (47)
    Food Federation GermanyGouvernement et administration | international
    AgrionImmobilier | national
    Cobuilder InternationalConstruction | international
    Messe MünchenInternet | international

    En savoir plus sur Image de marque & branding


  • Description
    🇩🇪 Bei Unternehmenswebsites geht es heute nicht mehr um das "ob", sondern um das "wie". Formen des Webauftritts reichen von digitalisierten Shops, über mobile Apps, multidisziplinäre Präsentationen bis hin zu bewegten Bildern. Dabei stellt sich eingangs immer die Frage: Was ist das eigentliche Ziel der Website? Ist ein erster Kontakt das Hauptziel oder die Präsentation von Produkten? Und wie wird der Inhalt kommuniziert?

    Als digitaler Touchpoint Ihrer Marke muss die Webseite konkrete Zielsetzungen erfüllen und gleichzeitig bei jedem Klick auf die Marke einzahlen – ihre Geschichte spürbar erzählen und Botschaften greifbar machen. Denn der Auftritt im digitalen Raum dient schon lang nicht mehr einzig der Verlängerung der Visitenkarte, sondern wird nachhaltig zum Erlebnisraum für leistungsstarke Markenauftritte.

    Jeder zweite Web-Zugriff erfolgt von mobilen Geräten aus, Tendenz steigend. Das bedeutet, dass die Seiten für die mobile Verwendung gedacht und konzipiert werden. Nicht nur für die bestmögliche User Experience, sondern auch um besser im Suchmaschinen-Kontext zu ranken.

    Ein robustes Content-Management-System ermöglicht es dabei Unternehmen, ihre Websites selbst zu pflegen und zu erweitern (anstatt für jede Änderung eine Agentur oder einen Programmierer zu beauftragen). Dieses System sollte einfach zu bedienen sein und stets den aktuellen Datenschutzanforderungen sowie neuesten Sicherheitsstandards entsprechen, wie z. B. automatische Sicherheitsupdates.


    🇬🇧 With corporate websites, it is no longer a question of "if", but "how". Forms of web presence range from digitalised shops to mobile apps, multidisciplinary presentations to moving images. The question always arises at the outset: What is the actual goal of the website? Is a first contact the main goal or the presentation of products? And how is the content communicated?

    As the digital touchpoint of your brand, the website has to fulfil concrete objectives and at the same time pay attention to the brand with every click - tangibly tell its story and make messages tangible. For a long time now, the digital presence has not only served as an extension of the business card, but has also become a sustainable experience space for high-performance brand presences.

    Every second web access is from mobile devices, and the trend is rising. This means that pages are thought out and designed for mobile use. Not only for the best possible user experience, but also to rank better in the search engine context.

    In this context, a robust content management system enables companies to maintain and expand their websites themselves (instead of hiring an agency or programmer for every change). This system should be easy to use and always comply with the latest data protection requirements and security standards, such as automatic security updates.
    Compétences en Création de site internet (49)
    cms developmentSEO Servicesgraphic and web designrelaunchwebsite revampinglangingpagewebsite copywritingWebsite RedesignCSS DevelopmentMultilingual Website+39
    Projets en Création de site internet (18)
    ECM  – an icon goes digital - Création de site internet
    Ready for future growth – Odewald KMU - Création de site internet
    Unifits – a brand simplifying transaction testing - Création de site internet
    A full rebranding and website for an IP advisory - Création de site internet
    Avis clients en Création de site internet (2)
    Henrike Scharnhorst
    Josef Piegger
    Clients en Création de site internet (18)
    AfinumBanque et Finance | national
    Genusstechniker GmbH & Co. KGAlimentaire | regional
    Moeller IP AdvisorsServices juridiques | international
    InsideryMarketing & Publicité | international

    En savoir plus sur Création de site internet


  • Description
    🇩🇪 Dass gutes Design mehr ist, als die Summe seiner einzelnen Elemente wie Logo, Schriftarten, Farben, Bildstil oder auch Icons, Illustrationen und UI-Elemente, haben wir nun alle verstanden. Vielmehr sind es alle gestalterischen Elemente, die zu einem neuen Ganzen zusammenkommen und so den unverwechselbaren Charakter der Marke sichtbar und langfristig ausdrücken, ohne dabei Gestaltungstrends zu folgen.

    Mit Marken verhält es nicht anders als mit Menschen: man erinnert die, die anders sind. Ein charaktervoller Auftritt verhilft Ihrer Marke zu starken Eindrücken bei ihren Zielgruppen und kann der entscheidende Vorteil in gesättigten Märkten sein. Wichtig dabei: Design ist erst dann gut, wenn es funktioniert. Wenn es eine Wirkung auslöst. Und gut, wenn es dabei auch noch schön ist. Denn Corporate Design ist keine Frage des persönlichen Geschmacks. Es gibt klare Grundsätze, die dabei helfen, die Unternehmensidentität aber auch unternehmerische Zielsetzungen in eine zeitlose, visuelle Darstellung der Marke zu übersetzen.

    Dabei muss das Design als System funktionieren. Das heißt, der Unternehmensauftritt soll in den unterschiedlichsten Medien und Formaten wirken, für einen maximalen Wiedererkennungswert. Gleichzeitig hat er flexibel genug zu sein, damit die Marke auch langfristig abwechslungsreich und spannend bleibt. So kann der Markenkern in seiner Grundidee in allen Elementen des Unternehmensauftritts erlebbar werden.

    🇬🇧 We have now all understood that good design is more than the sum of its individual elements - logo, fonts, colours, image style or icons, illustrations, UI elements and so on. Rather, it is all the design elements that come together to form something new and thus visually and visibly express the unmistakable character of the brand.

    Brands are no different from people: those who are different are remembered. An appearance full of character helps your brand to make strong impressions on its target groups and can be the decisive advantage in saturated markets. The important thing is: design is only good when it works. When it triggers an effect. And good, if it is beautiful at the same time. Because corporate design is not a question of personal taste. There are clear principles that help to translate the corporate identity as well as corporate objectives into a timeless visual representation of the brand.

    Design must be timeless. We do not follow design trends, because they come and go. We believe in the power of timeless aesthetics and design principles. A corporate identity developed by us will therefore be usable in the long term. At the same time, the design must function as a system. This means that the corporate identity should work in a wide variety of media and formats for maximum recognition value. At the same time, it has to be flexible enough so that the brand can be used in the long term.
    Compétences en Design & graphisme (95)
    Multimedia DesignIllustrationLogoCorporate IdentityPrint DesignLogo DesignBrochure DesignBrand GuidelinesLogotypeVisual Design+85
    Projets en Design & graphisme (46)
    ECM  – an icon goes digital - Design & graphisme
    Ready for future growth – Odewald KMU - Design & graphisme
    Futureproof Branding of a Startup Center - Design & graphisme
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Design & graphisme
    Avis clients en Design & graphisme (3)
    Lukas Schiffer
    Seta Harutyunyan
    Christoph Pittner
    Clients en Design & graphisme (46)
    Cobuilder InternationalConstruction | international
    Messe MünchenInternet | international
    ProspitaliaHôpitaux et Santé | national
    Metzger & SohnAlimentaire | regional

    En savoir plus sur Design & graphisme


  • Description
    🇩🇪 Ob für den Einsatz auf Ihrer Webseite, einem Messeauftritt oder für die interne Verwendung in Ihrem Unternehmen, zum Beispiel um Ihren Mitarbeitenden Ihre neue Marke zu präsentieren. Wir sind überzeugt: Bewegtbild bewegt Menschen und schafft es, ihre Markengeschichte zu transportieren und dabei Emotionen, Botschaften, Werte und Fakten auf einfache Weise zu vermitteln. Ein fundiertes Konzept ist dabei essentiell für jedes Film-Projekt – von der ersten Idee, über das Storyboard, Video-Design, Sound-Design bis hin zum fertigen Film.

    🇬🇧 Whether for use on your website, at a trade fair or for internal use in your company, for example to present your new brand to your employees. We are convinced: moving images move people and manage to transport your brand story in a simple way conveying emotions, messages, values and facts. A solid concept is essential for every film project - from the initial idea to the storyboard, video design, sound design and the finished film.
    Compétences en Production Vidéo (9)
    Video MarketingVisual EffectsKurzfilmVideobearbeitungkreatives VideoMovie-ClipAudiovisual ProductionVisual EffectAudiovisual
    Projets en Production Vidéo (2)
    Futureproof Branding of a Startup Center - Production Vidéo
    Unifits – a brand simplifying transaction testing - Production Vidéo
    Clients en Production Vidéo (2)
    DeveLUPÉducation | national
    UnifitsBanque et Finance | international

    En savoir plus sur Production Vidéo


  • Description
    🇩🇪 In der Markenführung liegen die Brandings und Marketings nah beieinander. Fälschlicherweise werden sie manchmal synonym verwendet, denn in ihren Ansätzen gibt es Unterschiede.

    Wir verstehen Marketing als gerichtete und anlassbezogene Kommunikation über verschiedenste Maßnahmen und Kanäle, Branding bildet dafür die strategische, kommunikative und visuelle Basis. Dazu zählt etwa die Tonalität, das übergeordnete Kommunikationskonzept, wiederkehrende Botschaften, die auf die Markenidee und das Versprechen einzahlen. So stellt Branding sicher, dass die Essenz der Marke transportiert wird, egal ob auf einer Webseite, in einer Werbekampagne, auf Social Media oder in einer gedruckten Broschüre.

    Basierend auf der grundlegenden Markenarbeit konzeptionieren und gestalten wir entlang der Unternehmens- und Kommunikationsziele Umsetzungen des Markenausdrucks für alle Anlässe und Medien: also kurzgesagt Marketing.

    🇬🇧 In brand management, the disciplines of "branding" and "marketing" are close to one another. Incorrectly, the terms are sometimes used synonymously, despite the fact that there are differences in their approaches.

    We understand marketing as targeted and occasion-related communication via a wide variety of measures and channels; branding forms the strategic, communicative and visual basis for this. This includes, for example, the tone of voice, the overarching communication concept, recurring messages that pay attention to the brand idea and the promise. Branding thus ensures that the essence of the brand is conveyed, whether on a website, in an advertising campaign, on social media or in a printed brochure.

    Based on the fundamental brand work, we conceptualise and design implementations of the brand expression for all occasions and media along the corporate and communication goals, in short: marketing.
    Compétences en Marketing (7)
    Marketing StrategieSearch MarketingCross Platform MarketingB2C MarketingMarketing-UmsetzungOperatives Marketingstrategisches Denken
    Projets en Marketing (3)
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Marketing
    Unifits – a brand simplifying transaction testing - Marketing
    Branding in flow with AYOUGA - Marketing
    Clients en Marketing (3)
    Alexandra Keller AYOUGAVoyage et Loisirs |
    Robinson RumBoissons | regional
    UnifitsBanque et Finance | international

    En savoir plus sur Marketing


  • Description
    🇩🇪 Wie übersetzt sich Markenidentität in Design? Wie muss eine Marke aussehen, die "erfahren", "bodenständig", aber dennoch "am Zahn der Zeit" agiert? Im Vergleich dazu: wie sieht eine "dynamische", "humorvolle" Marke aus, die "sich selbst nicht zu ernst nimmt"? Gemeinsam mit Ihnen definieren wir, wie sich ihre Marke anfühlt und verhält –und ähnlich wie eine menschliche Identität. Anschließend und basierend auf der strategischen Grundlage, gestalten wir verschiedene Konzepte, wie die Markenidentität zum Leben kommt und Ihre einzigartige Markenidee erst sichtbar und dann erlebbar wird.

    🇬🇧 How does brand identity translate into design? How does a brand look like that is "experienced", "down-to-earth", but still "in tune with the times"? In comparison: what does a "dynamic", "humorous" brand that "doesn't take itself too seriously" look like? Together with you, we define how your brand feels and behaves - similar to a human identity. Based on the strategic foundation, we design various concepts on how the brand identity and unique brand idea first becomes visible and then can be experienced.
    Compétences en Identité Graphique (3)
    Identity DesignBrand IdentityMarkenidentität Design
    Projets en Identité Graphique (7)
    ECM  – an icon goes digital - Identité Graphique
    Ready for future growth – Odewald KMU - Identité Graphique
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Identité Graphique
    Unifits – a brand simplifying transaction testing - Identité Graphique
    Avis client en Identité Graphique (1)
    Hans Jürgen Filp
    Clients en Identité Graphique (7)
    ECM RecordsMusique | international
    Odewald KMUBanque et Finance | national
    Tierra MonteBoissons | local
    Robinson RumBoissons | regional

    En savoir plus sur Identité Graphique


  • Description
    🇩🇪 Der Bildstil bildet einen wichtigen Pfeiler im Auftritt einer Marke. Etwa im Webauftritt dient eine eigenständige Fotografie als identitätsbildendes Element des Markenbildes. Basierend auf dem definierten Look & Feel der Marke unterstützen wir mit Foto-Shootings oder Briefings von Ihren Fotograf:innen.

    🇬🇧 The image style is an important pillar in the appearance of a brand. On the website, for example, an independent photograph serves as an identity-forming element of the brand image. Based on the defined look & feel of the brand, we support you with photo shoots or briefings from your photographers.
    Compétences en Photographie (11)
    UnternehmensfotografieFood PhotographyCommercial PhotographyFashion PhotographyEvent PhotographyFoto-Retuschekreative FotografiePorträtfotografieOutdoor PhotographyDrone Photography+1
    Projets en Photographie (6)
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Photographie
    A full rebranding and website for an IP advisory - Photographie
    A new design for Street Chefs - Photographie
    Refocusing on the core with Münchner Bank - Photographie
    Clients en Photographie (6)
    Robinson RumBoissons | regional
    Münchner BankBanque et Finance | regional
    ta.la Conference Center LandshutVoyage et Loisirs | regional
    RigetoBanque et Finance | national

    En savoir plus sur Photographie


  • Description
    🇩🇪 Starke Marken lassen sich mit einem Satz, manchmal aber sogar einem Wort beschreiben. Für manche Situationen und Anwendungsfelder braucht es jedoch ein bisschen mehr Erklärung. Basierend auf der markenstrategischen Leitidee und dem Markennarrativ erzählen wir die Geschichte ihrer Marke – für jeden Kommunikatsionsanlass. Immer mit dem Ziel, auf den Kern der Marke einzuzahlen und dennoch individuell auf den Kanal und die entsprechende Zielgruppe einzugehen.

    🇬🇧 Strong brands can be described in one sentence, but sometimes even in one word. For some situations and fields of application, however, a little more explanation is needed. Based on the brand strategy and the brand narrative, we tell the story of your brand - for every communication occasion. Always with the aim of paying attention to the core of the brand and yet responding individually to the channel and the corresponding target group.
    Compétences en Rédaction et traduction (12)
    Creative CopywritingContent WritingContent CurationContent EditionArtikel schreibenKreatives SchreibenDigital CopywritingText schreibenAcademic WritingContent Entwicklung+2
    Projets en Rédaction et traduction (7)
    Ready for future growth – Odewald KMU - Rédaction et traduction
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Rédaction et traduction
    A full rebranding and website for an IP advisory - Rédaction et traduction
    Brand consulting with a clear mission: Kandaka - Rédaction et traduction
    Clients en Rédaction et traduction (7)
    Odewald KMUBanque et Finance | national
    Kandaka NaturalsSans but lucratif | international
    RigetoBanque et Finance | national
    Food Federation GermanyGouvernement et administration | international

    En savoir plus sur Rédaction et traduction


  • Description
    🇩🇪 Um abwechslungsreich und relevant zu kommunizieren sollte jeder Kommunikationsanlass einer Marke funktionieren wie eine Geschichte. Informationen und Botschaften als Brand Stories mit klarer Message und Spannungsbogen erzählt haben so das Potential, nicht nur einzuleuchten, sondern auch zu begeistern.

    🇬🇧 In order to communicate in a varied and relevant way, every piece of brand communication should function like a story. Information and messages told as brand narratives with a clear message and moment of suspense thus have the potential not only to enlighten, but also to inspire their audience.
    Compétences en Stratégie de contenu (3)
    Blogging StrategieSoziale InhaltsstrategieStorytelling
    Projets en Stratégie de contenu (4)
    Futureproof Branding of a Startup Center - Stratégie de contenu
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Stratégie de contenu
    Branding Rum Moments for Tierra Monte - Stratégie de contenu
    Brand consulting with a clear mission: Kandaka - Stratégie de contenu
    Clients en Stratégie de contenu (4)
    Tierra MonteBoissons | local
    Kandaka NaturalsSans but lucratif | international
    Robinson RumBoissons | regional
    DeveLUPÉducation | national

    En savoir plus sur Stratégie de contenu


  • Description
    🇩🇪 Wenn es gilt, die Marke erleb- und anfassbar zu machen, unterstützen wir in allen nur denkbaren Printmedien und der Inszenierung von Marken im Raum. Dabei achten wir darauf, dass sich die Markenpositionierung in jeder einzelnen Anwendung widerspiegelt und so ein ganzheitliches und konsistentes Markenbild entsteht – zum Blättern, Betreten, Erleben.

    🇬🇧 When it comes to making the brand tangible, we provide support in all conceivable print media and the staging of brands in space. In doing so, we make sure that the brand positioning is reflected in every single application, thus creating a holistic and consistent brand image - to browse, to enter, to experience.
    Compétences en Print (1)
    Beschilderung
    Projets en Print (3)
    Futureproof Branding of a Startup Center - Print
    Message on a Bottle: Destilled Friday Feeling - Print
    Brand consulting with a clear mission: Kandaka - Print
    Clients en Print (3)
    DeveLUPÉducation | national
    Robinson RumBoissons | regional
    Kandaka NaturalsSans but lucratif | international

    En savoir plus sur Print

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Équipe

20 membres dans l'équipe de INTO Branding

INTO Branding cover
Histoire🇩🇪 Wir sind Strategen, Designer, Storyteller, Konzepter und allesamt Markenfreunde. Jede/r bei INTO Branding hat eine eigene Geschichte, eines haben wir jedoch gemeinsam: Wir wissen und lieben, was wir tun. 🇬🇧 We are strategists, designers, storytellers – with one thing in common: we know and love branding.
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Récompenses

INTO Branding a été récompensé 17 fois

red dot award2023-8-1Webshop
Stevie Award2023-3-1Employer Branding
German Design Award 20222023-1-1Excellent Communications Design Corporate Identity

German Web Award2023-2-1Website Creation
transform award – Gold2022-2-27Best Visual Identity (Professional Services Sector)

transform award – Highly commended2022-2-27Best Visual Identity (Medical Sector)

transform award2018-1-1
transform award2018-1-1
Rebrand2016-1-1
Rebrand2014-1-1
transform award2020-1-1
Transform Award2020-2-29Rebranding

Transform Award2018-12-31Brand Architecture

Transform Award2018-4-30Best brand architecture solution

Rebrand2016-5-31Rebranding

Rebrand2014-5-31

Transform Award2013-5-31Rebranding


Avis clients

14 Avis clients pour INTO Branding

4.93/5
(14 avis clients)
AS
Aicha SeifelislamFounder and managing director at Kandaka Naturals
ServiceImage de marque & branding
SectorBeauté
Team1 - 10
5/5
Budget
Quality
Schedule
Collaboration

What was the objective behind your collaboration?The primary objective of our collaboration with INTO Branding was to establish a strong and unique visual identity for Kandaka Naturals. As a natural and sustainable beauty brand, we needed a logo and corporate identity that would not only reflect our values but also resonate with our target audience. Additionally, we sought assistance in recognizing our customer personas to better tailor our marketing efforts. INTO Branding did an excellent work and we are very happy with the results.

What did you enjoy the most during your collaboration?The INTO team exhibited a remarkable ability to grasp our challenges and desires, translating them into an outstanding brand that harmonizes perfectly with our mission and vision. Furthermore, they demonstrated an uncanny knack for discerning our unspoken or ambiguous preferences, exceeding our expectations. Every meeting we had with the INTO Branding was an oppurtunity for amazing growth and learning. We enjoyed every single work together.

Are there any areas for improvements?Honestly, our experience with INTO Branding was flawless, and it's challenging to find areas that need improvement. However, as part of continuous growth, we suggest considering expanding your service offerings for startups. Perhaps offering workshops or resources on brand strategy.

Aicha Seifelislam recommends this agency


ServiceImage de marque & branding
SectorBeauté
Team1 - 10

DE
Dr. Eva PinterMarketing Communication Specialist at consolut GmbH
ServiceImage de marque & branding
SectorLogiciels et services informatiques
Team51 - 200
5/5

INTO Branding hat uns mit sehr vielen Ideen, großer Kreativität und einer strategischen Herangehensweise überzeugt. Wir hatten eine Designaufgabe gestellt, die nicht einfach zu lösen war. Die Umsetzung von INTO hat uns begeistert. Inzwischen haben wir einen neuen Markenauftritt inklusive neuem Logo, womit wir sehr glücklich sind. Wir haben sehr viel positive Resonanz dazu erhalten. Die Zusammenarbeit war absolut unkompliziert, die Beratung sehr kompetent und, was wir sehr schätzen, die Ansprechpartner stets zuverlässig. Wir freuen uns auf weitere Projekte!


ServiceImage de marque & branding
SectorLogiciels et services informatiques
Team51 - 200

HJ
Hans Jürgen FilpGeschäftsführer at Sin-Gold Brand GmbH
ServiceIdentité Graphique
SectorBoissons
Team1 - 10
5/5

Top Beratung und viel bessere Umsetzung. Man merkt sehr schnell, hier sind Profis am Werk. Wünsche euch weiterhin viel Erfolg.


ServiceIdentité Graphique
SectorBoissons
Team1 - 10

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  • Siège socialTal 12, Munich, Germany

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